בטיחות אש

חברת פילו אש מתמחה בטיפול ומתן שירותי ייעוץ בכל הקשור לבטיחות אש מזה שנים רבות, אנו עובדים עם עסקים רבים בכל תחומי התעשייה למתן פתרונות מקיפים.

המונח בטיחות אש כולל בתוכו שני מנגנונים, האחד מיועד לשם יצירת מערכות מנע מפני חדירת אש והגנה על חלקי המבנה השונים של בניין, משרד, מבנה ציבורי וכדומה, והשני הוא מערך פתרונות לכיבוי אש, כאשר זו מתלקחת, מכל סיבה שהיא. בשילוב של שני אלה, ניתן לייצר סביבת עבודה ומגורים בטוחה יותר.

אל קטגוריית בטיחות אש בבניינים

מערכות הגנה מפני אש

קיימות מספר שיטות שבאמצעותן ניתן לעכב משך בעירה, למנוע התפרצות אש פתאומית ואת התפשטותה, כאשר מיגון אש תפקידו למזער נזקים, ולהכין את המבנים למצבי בעירה ושריפה שונים וזאת בהתאם לסוג, גודל והחומר ממנו עשוי המבנה מבפנים ומבחוץ ורמת מורכבותו.

אחת המערכות לבטיחות מפני אש, הנפוצות, בתחום זה כחלק בלתי נפרד מבטיחות אש בבניינים , הינה מיגון קורות פלדה, אשר עלולות לקרוס בטמפרטורת בעירה גבוהה. הדרך למנוע זאת מצריכה יצירת שכבות ציפוי על גבי הקורות, בשכבת מגן או באמצעות התקנת לוחות מבודדים.

 

בטיחות אש – מיגון פלדה עם PHOENIX

 

שיטה נוספת, היא טיפול במעברים שונים של כבלים וצנרת על ידי איטום מקצועי הנעשה הן ברצפה ובתקרה והן בקירות המבנה, כאשר המטרה היא למנוע מעבר של אש בין מבנה אחד לשני או בין מרחבים שונים באותו השטח. איטום מיוחד זה מתבצע בדרך של לוחות מבודדים או חומרי איטום מיוחדים, הכול בהתאם לכל סוג וגודל של מבנה.

שמיכה קרמית FyreWrap | יריעה קרמית

בטיחות אש עם יריעה קרמית למיגון אש

טיפול באש באופן בטיחותי

ברגע התפרצות של שריפה, חשוב לנסות ולעשות ככל שניתן, על מנת להשתלט ולכבות את האש במהירות האפשרית. כחלק מהתמודדות עם כיבוי מידי של שריפה, יש להתקין מערכות לגילוי אש, אשר מזרזות את התגובה וממזערות נזק, המערכות הללו קיימות בנפרד או יחד עם מערכות כיבוי אש אוטומטיות ומערכות כיבוי אש ידניות.

 

 

הציוד לכיבוי אש, כמו גם המערכות האוטומטיות לכיבוי אש הוכחו כאמצעי היעיל ביותר להצלת רכוש וחיי אדם, ולכן השקעה בציוד זה, מעלה את רמת הבטיחות למקסימום, תוך שיש לבצע תחזוקה שוטפת ובדיקה תקופתית של תקינות המערכות כדי שבעת הצורך התפקוד יהיה מיטבי.

יש לעשות הבחנה בין מבנה שבו יש שימוש יומיומי באש כמו מטבחים גדולים, מסעדות או מבנים ציבוריים גדולים כדוגמת בתי חולים ומפעלים לבין משרד מבחינת סוג המערכות שיש להתקין, אם זה מערכת ספרינקלרים (מתזים) או מערכות כיבוי אוטומטיות למנדפים, יש ליצור התאמה מלאה בין המערכת למבנה המבוקש.

בטיחות אש, הינה שיטת עבודה ודרך התנהלות אשר בבחירה נכונה ומקצועית עשויה למנוע נזק לרכוש ופגיעה בחיי אדם, ולכן החשיבות בבחירת חברה ואנשי מקצוע כגון יועץ בטיחות אשמומחה לפתרונות אש וחברה אשר עושה שימוש בחומרים איכותיים העומדים בתקנים המחמירים ביותר בתחום מיגון האש.

חברתנו, פילו אש, מתמחה בבטיחות אש ברמה הגבוהה ביותר על פי כל התקנים המחמירים ביותר!

צרו קשר עוד היום

שיתוף