חומר מעכב בעירה לעץ וחשיבותו במניעת התפשטות דליקה

חומר מעכב בעירה הוא חלק בלתי נפרד ממערך ההגנה שקיים לכל מבנה על מנת לעכב ואף לבלום שריפה בעת התלקחותה. כמו כן, הדבר נכון שבעתיים כאשר מדברים על חומר מעכב בעירה לעץ, כחומר בעל פוטנציאל דליקה גבוה במיוחד, וכזה שנמצא במגוון רחב של מבנים ובמיוחד פרטיים שנועדו לשימוש אישי.

חומר מעכב בעירה לעץ – מיגון אש פסיבי הכרחי

כמו כן, חשיבותו של מעכב הבעירה לעץ כחלק ממערך מיגון אש היא חסרת תקדים, בעיקר מכיוון שמדובר במיגון אש פסיבי אשר יכול לקנות לכוחות כיבוי אש זמן יקר במהלכו האש מוכלת ומעוכבת על ידי אותו חומר, אשר מונע ממנה להמשיך להתקדם.

בנוסף לכך, כאשר לוקחים בחשבון את העובדה שעץ אשר נשרף צפוי מוקדם או מאוחר לקרוס ולהתפורר, כאשר לעתים הוא עלול לגרום לקריסת עמודי תמך או אפילו תקרות שלמות, עצם הצבת חומר מעכב בעירה לעץ מאפשרת גם לבעל המבנה להקטין את הנזק הפוטנציאלי שעלול להיגרם למבנה עצמו, כמו גם כמובן להציל חיים.

צבע מעכב בעירה המותאם לעץ במישור האסטטי

חומרים מעכבי בעירה- חומר מעכב בעירה fire block N18

כמו כן, חשוב לציין שכיום קיימים צבעים מגוונים ומשתנים לחומרים מעכבי בעירה, כאלה שלא ניתן להרגיש שנוכחותם בעת התקנתם ושאינם משנים במאומה את העיצוב או האקלים שקיים בחדר כתוצאה מהוספתם והתקנתם.

מהי עלות חומר מעכב בעירה לעץ?

בהיבט העלות אל מול התועלת, אין ספק שהצטיידות במוצר כדוגמת מעכב בעירה המתאים לעץ היא יעילה ומוצדקת, ואילו רק בשל היותה תעודת ביטוח שמקטינה את הנזק שנלווה למבנה.

כלומר, העלות למטר מרובע של עץ צבוע עומדת על מספר שקלים בודדים, כאשר חשוב לא פחות מרכישת החומר הנכון גם להיעזר בהכוונת יד מקצועית אשר תוודא שהחומר יושם כהלכה על משטחי העץ ובאופן שבהחלט מאפשר למבנה להחזיק בהגנה האידיאלית והמרבית בעת התקלחות שריפה.

לסיכום – מחזיקים במבנה המכיל עץ? רכשו מיגון אש פסיבי כדוגמת מעכבי בערה

כפי שניתן להבחין מן הכתוב לעיל, הצורך להגן על כל מבנה באשר הוא מסכנת התלקחות הוא ממשי וכזה שאף מבנה לא חף ממנו. כמו כן, כאשר מדובר בעץ, כחומר בנייה עתיק אשר עדיין נפוץ ונעשה בו שימוש נרחב במגוון מבנים הן בתעשייה והן במגזר הפרטי, רכישת מיגון אש פסיבי כדוגמת חומרים מעכבי בעירה לעץ היא מתבקשת וחסרת תחליף.

הסיבה לכך היא לא רק יכולתו של אותו מעכב בעירה לקנות זמן יקר עבור כוחות כיבוי אש והגדלת רוחב יריעת מיגון אש שקיימת למבנה, אלא גם במישור הכלכלי עצמו גרידא, כאשר מדובר בחומר שיכול להקטין דרמטית ואף לעצור בחיתוליה שריפה שעתידה להתקלח, כאשר ההוצאות הכרוכות בכך פעוטות לעומת הנזק הפוטנציאלי.

לכן, במידה ואתם מחזיקים במבנה אשר מורכב מעץ וקיימת בו סכנת התלקחות, אנחנו בפילו אש מזמינים אתכם ליצור קשר בהקדם על מנת שנוכל להעניק גם למבנה שלכם את מעטפת ההגנה המרבית ולסייע לכם לשמור הן על שלמות המבנה שלכם והן על היושבים בו 😊

צרו קשר עוד היום