מערכות כיבוי אש בקצף ויתרונותיהן

מהן מערכות כיבוי אש בקצף ומה היתרונות שהן מעניקות לכם לעומת מערכות אחרות?

 

מערכות כיבוי אש

אחד מהדברים החשובים ביותר בהקמה של מבנים, בין אם מדובר לטובת תעשייה, מסחר או מגורים, היא ההגנה מפני אש שמטרתה להבטיח שמירה על חיי אדם ולמנוע נזק לציוד במקרה של דליקה. ישנם אמצעים שונים להגנה פסיבית או הגנה אקטיבית למקרים של שריפה החל מציוד לכיבוי אש ידני וכלה במערכת כיבוי אש בקצף, כאשר ההתאמה של האמצעים הדרושים תלויה בשימוש בחלל השונה, בכמות האנשים, בציוד שמאוחסן בתוכו ולמרות זאת יש המחמירים והולכים מלכתחילה על האמצעים הקפדניים ביותר.

מהן מערכות כיבוי אש בקצף?

המטרה העיקרית של התקנה ושימוש במערכות כיבוי בקצף היא להתמודד בצורה טובה יותר עם שריפות הנגרמות כתוצאה מהתלקחות של נוזלים דליקים או חומרים מסוכנים אשר מים אינו אמצעי הכיבוי המתאים עבורם. המערכת ניתנת להפעלה ידנית או אוטומטית בצורה מבוקרת וממוחשבת.

מה היתרונות של מערכות אלה?

רבים תוהים על היתרונות הטמונים במערכת כיבוי אש בקצף לעומת מערכות כיבוי אש אחרות, ניתן למנות כמה יתרונות חשובים שמטרתן בשורה התחתונה לספק מענה מהיר, בטוח ויעיל לאזורים דליקים או לאזורים בסיכון גבוה.

  • מערכת כיבוי אש באמצעות קצף זו מערכת יבשה (דילוז) בעלת מתזים פתוחים כאשר קיים שסתום הידרואלי חשמלי-שמשאיר את אספקת מי הכיבוי ותרכיז הקצף רחוק מהאזור המוגן ומופעלת עי פקודה מרכזת הגילוי לאחר אימות אזעקה.וכך מונעת נזק מיותר מהפעלות שווא
  • יתרון שני- המערכת גם מספקת דיכוי מהיר של מקורות האש כדוגמת דלקים, חומרים מסוכנים או מוצקים וכך אנו יכולים לפעול במהירות לפינוי של אנשים והפחתת סכנה לחיי אדם.

מה אתם צריכים לדעת על מערכות כיבוי אש בקצף?

מערכות כיבוי בקצף פועלות עם שימוש באחד או יותר מהאמצעים הבאים:

  • פיות ונחירי פיזור להפצת הקצף
  • תותחי קצף
  • משפכים לכיבוי ופתרונות נוספים שתפקידם בשורה התחתונה להציל חיי אדם ולמנוע נזק למבנה ושלמותו במקרה של דליקה.

הקצף המצוי בתוך המערכת הינו בעל יכולת דיכוי אשר חונקת את האש וחונקת את החמצן ובכך למעשה מונעת את התפשטות האש. מערכות כיבוי אש אלה נמצאות בשימוש כפי שציינו חדרי גזים, חדרי צבע, מפעלים, תעשייה,  וכן באזורים דליקים או אזורים עם סיכון גבוה.

מי מבצע התקנה או תחזוקה של מערכות כיבוי אש בקצף?

מערכות כיבוי בקצף נועדו לספק לכם מענה מהיר, יעיל להתמודדות בזמן חירום עם שריפה כאשר המטרה היא לאפשר הצלת חיי אדם ולהגן על הרכוש שלכם. ישנה חשיבות עליונה להתקנת המערכת וכן לביצוע תחזוקה שוטפת על ידי חברה מקצועית ובעלת ניסיון בתחום כדוגמת פילו אש אשר הינה החברה המובילה בישראל בתחום מיגון האש וכן יבואנית ומפתחת של פתרונות אש. עבודות ההתקנה והתחזוקה של מערכות כיבוי אש מבוצעות על ידי מיטב אנשי המקצוע בתחום מיגון האש בישראל.

שיתוף

צרו קשר עוד היום