פתח שירות עמיד באש

פתחי שירות נועדו לאפשר גישה נוחה למערכות שונות שבמבנה, בלא לפגוע באסתטיקה ובחזות. פתח שירות עמיד אש הינו בעל חשיבות ראשונה במעלה לצורך בטיחות במקרה שריפה.

למה נועדו פתחי שירות

מבנה איננו רק קירות, רצפה, תקרות. מבנה מתקדם כולל גם מערכות שונות כגון למשל צנרת מים, מערכת להולכת גז (להסקה, לבישול), חיווט חשמל ומערכות חשמל נסתרות מעין וכן סוגים שונים של שסתומי בטיחות ומערכות אבטחה. על מנת שתהיה גישה קלה ונוחה למערכות כגון אלה יש להתקין פתחי שירות במקומות המתאימים. פתחי השירות הללו יכולים לאפשר גישה לצורך תיקונים, טיפולים שוטפים, אחזקה, שדרוג וכדומה.

מהם היתרונות של פתח שירות אשר עמיד באש?

פתח שירות עמיד אש הינו בעל כמה יתרונות חשובים. כמו כל פתח שירות, הוא מאפשר גישה נוחה לעבודות של תחזוקה ותיקונים. בנוסף, יש לו את היכולת לספק חסימה של אש לשעתיים ויותר. פתיחתו של פתח מסוג זה נעשית באופן קל במיוחד – בלחיצה. הפתח ימוקם באמצעות ברגים, המחוברים ללוח הגבס. קיימת גמישות בייצור, כך שניתן להתקין פתח שירות עמיד אש בגדלים סטנדרטיים או לא סטנדרטיים. בנוסף, קיימת עמידות לקורוזיה ובלאי.

איזה חללים ניתן לאטום באמצעות פתחי שירות

פתחי שירות ניתן לייצר ולהתאים לאטימת חללים שונים. למשל, ניתן ליצור פתח שירות בתקרות. ניתן לאטום באמצעות פתחי שירות גם קירות. גם פירים וכן גם קירות מאסיביים ניתן לאטום באמצעות פתחי שירות רגילים ועדיף – באמצעות פתח שיהיה גם עמיד בפני אש.

איך עסקים או אנשים פרטיים ימנעו את ההתלקחות ההבאה?

על האמת להיאמר – אין די בהתקנת פתח שירות עמידים באש. אלה הם אמצעי בטיחות וחשוב לא פחות לפעול בכדי למנוע שריפה. לפני כניסה למקום חדש, בית, בית עסק וכל מבנה אחר, חשוב לתת את הדעת לפתרונות כגון:

  • ספרינקלרים
  • גלאי עשן
  • גלגלונים
  • מטפים

מומלץ לדאוג לנושא בטיחות אש עוד לפני שממקמים את שולחנות המשרד, המחשבים, הציוד המשרדי, ובבתים פרטים – ריהוט, מיטות ילדים וכדומה.

ניתן למגן לוחות חשמל, וכדאי להתקין שילוט מיוחד (שילוט זוהר) לחיווי של יציאת חירום. גם היכרות מוקדמת עם כללי הזהירות חשובה – לילדים, למבוגרים, בבית ובית העסק. גפרורים, חומרים דליקים, גז בישול – כל אלא אינם משחק ילדים. וזכרו – החשיבות בפתח שירות אשר עמיד באש מרובה. הוא יכול למנוע אסון כבד ולהפחית עלויות תיקון הנזקים בעת שריפה, שביום יום אנו לא תמיד נותנים עליה את דעתנו.

צרו קשר עוד היום

שיתוף