התקנת מערכת גילוי אש ועשן

התקנת מערכת גילוי עשן ואש

 

התקנת מערכת גילוי אש ועשן היא אמצעי הגנה למניעת שריפות המתאים לבתי עסק, מבני ציבור, מוסדות חינוך, בתים פרטיים ועוד. הדרך הטובה ביותר להגן על העסק והעובדים היא לעשות כל שניתן כדי למנוע פריצתה של שריפה, לאתר התלקחות נקודתית ולטפל בה בטרם תהפוך לדליקה גדולה.

חברת פילו אש מתקינה מערכות לגילוי אש ועשן בבתי עסק, מבני ציבור ובתים פרטיים. התקנת גלאי עשן מתבצעת על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומוסמכים,  על פי דרישות רשות כיבוי והצלה ובהתאם לתקנים הישראליים.

 

התקנת מערכת גילוי אש  מקצועית על ידי אנשי מקצוע מוסמכים

חברת פילו אש מספקת שירותי התקנה ותחזוקה של מערכות וציוד כיבוי אש מתקדמים ואיכותיים. עובדי החברה הם אנשי מקצוע מוסמכים ואמינים בעלי ניסיון וידע מעמיק בתחום מיגון אש. מערכות גילוי עשן ואש אותן אנו מתקינים הן מערכות מתקדמות, המעניקות את ההגנה המרבית שניתן לספק בימינו מפני שריפות.

כדי שהעסק שלך יהיה מוגן באופן הטוב ביותר יש לבצע התקנת מערכת גילוי אש ועשן אשר תזהה דליקות מרגע התלקחותן -המערכת תפעיל צופרים ומערכת כריזה לפינוי האנשים ותדווח טלפונית לנציג הנכס ורשות הכבאות במידה ונדרש – המערכת פועלת 24 שעות ביממה, גם בשעות בהן אין אדם בעסק.

כדי שמערכות גילוי עשן ואש יפעלו באופן הטוב ביותר, צוות המקצוענים של פילו אש בוחן את המבנה והעסק ביסודיות ומתכנן את פריסת המערכת תכנון נכון לצורך התקנת גלאי עשן בצורה האופטימלית ולמתן המענה הטוב ביותר לצורכי העסק ובהתאם לתקן 1220.

התקנת מערכת גילוי עשן ואש – קו המיגון הראשוני של העסק בהתמודדות מול שריפה

אחת הדרכים הטובות ביותר בהתמודדות כנגד אש היא לנסות ולמנוע אותה מראש, לייצר מערך שלם של פתרונות שמטרתם להגן על העסק והעובדים במידה ואש תפרוץ. התקנת מערכת גילוי אש ועשן היא הפתרון החשוב ביותר כמענה מהיר ויעיל. התקנת מערכות גילוי אש ועשן בבתי עסק, מבני ציבור, מוסדות חינוך ואף בתים פרטיים מגיעות מתוך רצון לספק מענה ראשוני לאירוע דליקה. התקנת גלאי עשן תתריע במידה ופורצת שריפה או דליקה בעסק, עוד לפני שמישהו שם לב.

התקנת מערכת גילוי עשן ואש – מעטפת מיגון מלאה

התקנת מערכת גילוי עשן היא למעשה אחד החלקים החשובים במכלול אקטיבי של מיגון אש שתכליתו לתרום לבטיחות אש ולשמור על חיי העובדים והלקוחות. אחד מקווי המיגון הראשונים והחשובים בהתמודדות עם אירוע דליקה היא באמצעות התקנת מערכת גילוי אש שתפקידה הוא לבצע זיהוי ראשוני של התלקחות אש, להפעיל צופרים ומערכת כריזה לפינוי אנשים בו בזמן שהיא מדווחת על האירוע לשני מוקדים: בעל הנכס ורשות הכבאות. מערכת גילוי אש ועשן פועלת באופן אוטומטי במשך 24 שעות ביממה ולאורך כל ימי השנה ללא הפסקה, גם בשעה שהעסק סגור ואין בו אף אדם.

חברת פילו אש, החברה המובילה בישראל לפתרונות מיגון אש עם ניסיון של למעלה מ30 שנה, מספקת למבנים ועסקים ברחבי הארץ מעטפת מלאה להגנה מפני אש. מעטפת זו כוללת התקנת מערכת גילוי אש, התקנת מערכות ספרינקלרים לכיבוי אש, התקנת ציוד כיבוי אש התקנת גלאי עשן בהתאם לתכנון מדוקדק, וחשוב מכך גם מערך מקצועי שתפקידו לתחזק ולבקר את אותן מערכות לגילוי אש ועשן לאחר התקנתן ולאורך של השנה. פילו אש פועלת בהתאם לתקן 1220 חלק 11, הקובע נהלי בקרה ותחזוקה של מערכות גילוי וכיבוש אש ועל פי תקן 129 למתן שירות לציוד כיבוי אש מטלטל.

בטיחות אש מעל הכול

החשיבות בהגנה על העסק, האנשים הנמצאים בתוכו והרכוש ידועה וברורה לכל בעל עסק. שריפה העלולה לפרוץ בעסק מבלי שיינתן לה מענה באופן מידיי יכולה לייצר נזק כלכלי גדול במידה והסחורות, הציוד והמכונות שנמצאים בו יעלו באש. כדי לייצר הגנה מיטבית מפני דליקה יש לבצע במבנה התקנת מערכת לגילוי אש ועשן , מערכת כזו לגילוי אש תזהה באופן מידי ואוטומטי התפרצות של שריפה, תיידע באמצעות כריזה את כל מי שנוכח בעסק באופן פיזי ואף תשלח התראה לגורמים הרלוונטיים.

התקנת מערכת לגילוי אש

התקנת מערכת גילוי עשן ואש צריכה להתבצע על ידי אנשי מקצוע המוסמכים לכך, בהתאם לכל הדרישות של רשות כיבוי והצלה ובהתאם לתקנים הישראלים. חברת פילו אש מתמחה כבר למעלה מ30 שנה בהתקנה של מערכות לגילוי אש ועשן בבתי עסק, מבני ציבור ובתים פרטיים והיא מספקת שירותי התקנה ותחזוקה של מערכות ציוד כיבוי אש מתקדמים ואיכותיים ללא פשרות.
אנשי המקצוע של החברה מסומכים ובעלי ידע מעמיק בתחום כיבוי האש והתקנת מערכת לגילוי אש על ידי פילו אש תעניק את ההגנה המרבית הקיימת כיום מפני שריפות. התקנת המערכת תבוצע רק על ידי ניתוח יסודי של המבנה ותכנון פריסתה בהתאם לתקן 1220.

צרו קשר עוד היום

מערכות גילוי עשן ואש-מעטפת מיגון מלאה כולל תחזוקה, בקרה וציוד נלווה נדרש

חברת פילו אש מספקת מעטפת הגנה מלאה מפני אש, הכוללת התקנת מערכת גילוי עשן ואש, התקנת מערכות ספרינקלרים לכיבוי אש, התקנת ציוד כיבוי אש וכן תחזוקה ובקרה שוטפת של כל המערכות והציוד. החברה פועלת בהתאם לתקן 1220 חלק 11, הקובע נהלי בקרה ותחזוקה של מערכות גילוי וכיבוי אש ועל פי תקן 129 למתן שירות לציוד כיבוי אש מטלטל.

התקנת מערכת לגילוי עשן ואש היא חלק ממכלול מיגון אש אקטיבי התורם לבטיחות אש מרבית של העסק ולשמירה על חיי העובדים והלקוחות. חברת פילו אש מוסמכת להתקין מערכות וציוד כיבוי אש ולבצע תחזוקה ובקרה שוטפת של הציוד והמערכות, ואנו מקפידים להתעדכן באופן תדיר בכל חידוש בתחום מיגון אש.

בטיחות אש מעל הכול

כל בעל עסק יודע כמה חשוב להגן על העסק מפני שריפות ונזקי אש. שריפה שתפרוץ בעסק ולא תטופל באופן מידי יכולה להחריב את העסק כולו כולל הסחורות, המכונות והציוד שנמצאים בו. כדי ליהנות מהגנה מיטבית מפני דליקה יש לבצע במבנה התקנת מערכת לגילוי עשן ואש הכוללת התקנת גלאי עשן- בצורה חכמה.

המערכת תזהה מוקדי התפרצות שריפה, תודיע במערכת כריזה על פריצת שריפה כך שמי שצריכים לצאת מהמבנה יספיקו להתפנות, ומי שאמורים לסייע במניעת התפשטות האש יוכלו לעשות זאת ותשלח התרעות לגורמים הרלוונטיים.  כדי להגן על העסק שלך מפני שריפה, צור עמנו קשר בהקדם האפשרי באמצעות השארת פרטים באתר.

חברת פילו אש- החברה המובילה במיגון אש מעניקה שירות בפריסה ארצית לשירותי התקנת מערכת גילוי אש, מיגון אש ובעלת מגוון רחב של מוצרים העומדים בתקנים המחמירים ביותר ובהתאם לדרישות הרשות לכבאות אש ולקבלת היתרים.

לפרטים נוספים ולהזמנות השאירו פרטים באתר החברה או התקשרו לטלפון 077-9979712

אנחנו כאן לשירותכם עם שירות בכל רחבי הארץ.

צרו קשר עוד היום

פירוט מוצרים בתחום