ביצוע מיגון אש לעסק- כך תקבלו אישור כיבוי אש בקלות כאן

מיגון אש לעסק עושים עם פילו אש

ביצוע מיגון אש איכותי הוא בגדר משימת חובה עבור כל בעל עסק באשר הוא, בין אם מדובר בחנות קטנה ובין אם במפעל או מקום העובד עם אש כדרך קבע כמו מטבח או מסעדה. מנגד, עדיין מעטים מדי בעלי העסקים שמודעים ליתרונותיו של מיגון אקטיבי, כזה המכיל אלמנטים שתוקפים את הדליקה כמו התקנת ספרינקלרים או מערכת גילוי אש, אשר יחד עם מיגון פסיבי כמו קולרים תופחים או שמיכה קרמית יכולים לתת לעסק הגנה מלאה מפני שריפה.

בנוסף לכך, ביצוע מיגון אש כהלכה היא אבן דרך מרכזית עבור עסק המעוניין בקבלת אישור כיבוי אש לעסק, כזה שביכולתו לאפשר לעסק במקרה של שריפה שגבתה ממנו נזק לקבל כיסוי מלא ולא חלקי אם בכלל מצד חברות הביטוח.

מהו מיגון אקטיבי?

בהמשך לכך, ההבדל העיקרי בין מיגון אקטיבי לעומת מיגון פסיבי, הוא האופן בו הראשון למעשה תוקף ונלחם בהתפתחות ההתלקחות עד שמגיעים כוחות כיבוי האש אשר אמונים על כיבויה הסופי.

לכן, במסגרת אותו מיגון ניתן למנות מערכת גילוי אש אשר כמובן מתריעה מוקדם ככל הניתן על קיומה של דליקה, כמו גם לבצע התקנת ספרינקלרים שמקטינים את גובה הלהבות ועלולים לעתים אף לסיים את הדליקה בטרם זו התפתחה לכדי שריפה שאוחזת במבנה כולו.

מהו מיגון אש פסיבי?

מצדו השני של המטבע, ביצוע מיגון אש יכול להתקיים גם באמצעות הטמעת אלמנטים פסיביים שנועדו לעכב את השריפה ולהגיב כימית בעת מגע עם עם אש, כפי שקורה כאשר נמרח צבע מעכב בעירה ברחבי המבנה כמו גם טיח מעכב בעירה, בנוסף לאמצעים נוספים כדוגמת שמיכה קרמית או קולרים מתנפחים שביכולתם בעת חשיפה לחום גבוה להפריד בין האש לבין חלקים רגישים במבנה ובכך להקטין משמעותית את הנזק שנסוב לעסק.

ביצוע מיגון אש – הדרך האידיאלית עבור קבלת אישור כיבוי אש לעסק במהרה

כמו כן, החשיבות של אותו מיגון לא מסתיימת אך ורק בהצלת חיי אדם והקטנת הנזק לעסק עצמו בעת התלקחות, אלא מקבלת גם מאפיין כלכלי מובהק, כאשר כיום חברות ועסקים שלא מחזיקות באישור כיבוי אש בתוקף מטעם רשות הכבאות לא זכאים לקבלת פיצוי מלא (אם בכלל) מצד חברות הביטוח בעת נזק שמקורו בשריפה.

לכן, ביצוע של תחזוקת ספרינקלרים כדרך קבע לצד הטמעת כלל האלמנטים שצוינו קודם לכן כדוגמת שמיכה קרמית ו/או צבע מעכב בעירה ו/או טיח מעכב בעירה, הוא אינטרס ראשון במעלה מצד כל בעל עסק באשר הוא שמבקש להגן על עצמו מפני שריפה אשר יכולה לפרוץ בכל רגע נתון, ולחרב עסק שלם.

זקוקים לבדיקת אישור כיבוי אש עבור רישיון עסק? בואו נדבר!

כמו כן, אם גם העסק שלכם טרם מחזיק באישור הנכסף על כלל הנגזרות שלו, אנחנו בחברת פילו אש מבצעים בדיקות לקבלת אישורי כיבוי אש במהרה, ובכך יכולים להבטיח שגם העסק שלכם יהיה בטוח מפני סכנות שריפה בעודו עומד בתקן של רשות הכיבוי והצלה, כאשר כפי שכבר בטח הבנתם – מדובר בעניין שנכון להסדיר בהקדם, ויפה שעה אחת קודם.

צרו קשר עוד היום