התקנת ציוד כיבוי אש

מערכות כיבוי אש

דליקה הפורצת במבנה יכולה להסתיים באסון, במקרה הטוב מדובר בפגיעה ברכוש בלבד, אך דליקה יכולה לגרום גם אבדות בנפש. כך או כך, יש לעשות ככל שניתן כדי להגן על העסק ועובדיו מפני שריפה ונזקי אש. תקן 1220 קובע כי יש להתקין בבתי עסק מערכות גילוי אש.

עסק שלא מותקנות בו מערכות גילוי וכיבוי אש  כמפורט בסעיפי תקן 1220, לא יקבל רישיון עסק ולא יוכל לפעול באופן לגיטימי וחוקי. תקן ישראלי 1220 חלק 11 עוסק באופן תחזוקת מערכות גילוי אש, כדי להבטיח שבמקרה שחלילה תפרוץ שריפה, מערכות גילוי אש וציוד כיבוי אש שהותקנו בעסק שלכם אכן ימלאו את תפקידם.

 

התקנה מקצועית של מערכות כיבוי אש

מיגון אש והתקנת ציוד כיבוי אש צריכים להתבצע על ידי בעלי מקצוע מנוסים ומוסמכים, כדי להבטיח שמערכות כיבוי האש שהתקנתם עומדות בדרישות תקן 1220 ושהן מספקות לעסק שלכם את ההגנה הטובה והמתאימה ביותר. לכל מבנה ועסק יש אתגרים אופייניים לו מבחינת כיבוי אש, עסקים מסוימים עובדים עם חומרים דליקים, מבנים מסוימים מציבים אתגרים מבחינת זרימת אוויר , פינוי עשן ודרכי מילוט וכן הלאה.

כדי לספק לכם את ההגנה הטובה ביותר מפני שריפות, צוות המקצוענים של פילו אש יגיע לעסק שלכם ויבצע את כל הבדיקות הנדרשות על מנת לקבוע מהן מערכות כיבוי האש הטובות ביותר עבורכם. חברת פילו אש מספקת שירותי התקנת ציוד כיבוי אש של מערכות כיבוי אש, מערכות גילוי אש ועשן, מערכות מתזים, ציוד כיבוי אש הכולל מטפים וגלגלון, ועוד.

 

צרו קשר עוד היום

תחזוקת ציוד כיבוי אש

 כאשר פורצת דליקה במבנה, ציוד כיבוי האש המצוי במקום הוא קו הגנה מרכזי של העסק. כדי להיות מוגנים, לא מספיק להניח במבנה מטפים ולהתקין גלגלון, יש לבצע תחזוקה שוטפת של ציוד כיבוי האש ולקיים בדיקות תקופתיות לצורך תחזוקה נאותה של הציוד. חברת פילו אש מספקת שירותי התקנה, תחזוקה ובקרה של מערכות גילוי אש ע”פ תקן 1220. כמו כן, חברת פילו אש מבצעת ביקורת ותחזוקה של ציוד כיבוי אש מיטלטל כגון מטפים ניידים, בהתאם לדרישות והנחיות תקן 129 של מכון התקנים הישראלי , תקן 2206 לתחזוקת גלגלונים, ותקן 1928 לתחזוקת מערכות וציוד כיבוי במים חשוב לזכור –  גלגלון כיבוי שנסתם או מטף שלא מולא מחדש לאחר זמן רב יכולים לגרום לכך שבשעת מבחן לא תוכלו להתגונן כראוי מפני האש.

בטיחות, מקצועיות ואמינות

כשמדובר בהגנה מפני שריפות, חשוב לפנות לחברה אמינה ומקצועית, כיוון שעתיד העסק שלכם ושלומם של העובדים והלקוחות תלויים בכך. כדי להיות מוגנים ומוכנים יש לפנות לחברה אמינה, מקצועית ומנוסה המעסיקה בעלי מקצוע מוסמכים. לחברת פילו אש ניסיון של מעל 30 שנה בתחום כיבוי אש. החברה מעסיקה אנשי מקצוע מוסמכים ופועלת בהתאם להוראות תקן 1220 תקן 1928 ותקן 129. לקביעת פגישה וקבלת שירות בנושא התקנת ציוד כיבוי אש, השאירו פרטיכם באתר החברה, או התקשרו לטלפון 077-9979712. נשמח לעזור לכם להגן על העסק שלכם מנזקי אש.

צרו קשר עוד היום

פירוט מוצרים בתחום