התקנה ותחזוקת מערכות כיבוי אש לעסקים

מערכות כיבוי אש- להגן על העסק שלכם

חוק רישוי עסקים קובע כי בכדי לקבל רישיון עסק, על בעל העסק להתקין מערכות מיגון אש שיבטיחו את שלום הציבור ויעזרו למנוע שריפות ולהתמודד עם אירועי חירום. לאחר שהותקנו בעסק מערכות גילוי וכיבוי אש, יש לקבל אישור מטעם מכבי אש לכך שהעסק עומד בדרישות כיבוי אש רישוי עסקים, ללא אישור כיבוי אש לא יינתן רישיון להפעלת העסק.

התקנת מערכות כיבוי אש ותחזוקתן היא עסק למקצוענים בלבד, חברת פילו אש פועלת בהתקנת כיבוי אש ותחזוקת ציוד כיבוי אש מאז שנת 1989. החברה מספקת שירותי בדיקה, תחזוקה והתקנה של כיבוי אש לכל סוגי העסקים ומעניקה שירות, ליווי וסיוע לעסקים בהשגת רישיון כיבוי אש לעסק. 

למידע נוסף על התקנה ותחזוקת מערכות כיבוי אש
צרו קשר עוד היום

מדוע חשוב להתקין ציוד מיגון אש בעסק

 

ראשית, חשוב להבין שעסק בו לא הותקן ציוד כיבוי אש כנדרש על פי חוק רישוי עסקים לא יוכל לקבל אישור כיבוי אש לעסק וכתוצאה מכך לא יקבל רישיון עסק ולא יוכל לפעול באופן חוקי. כבעלי עסק, אתם ודאי מעוניינים להבטיח שהעסק שלכם יפעל בצורה חוקית ולגיטימית, על מנת לשמור על המוניטין שלכם ושל העסק ולהימנע מקנסות וסנקציות מצד הרשויות.

דליקה שפורצת עשויה להעלות בעשן את העסק בו הושקעו מיטב מרצכם וכספכם, חמור מכך – שריפה שפורצת בעסק שאינו מוגן אש עשויה להסתיים בפגיעות בגוף ובנפש, וזו הסיבה העיקרית שבשלה חשוב להתקין בכל עסק ציוד מיגון ומערכות כיבוי אש. המומחים של חברת פילו אש יבצעו בדיקות מקיפות בעסק שלכם ויקבעו איזה ציוד מיגון אש יש להתקין בו כדי לקבל אישור כיבוי אש לעסק וכדי להגן על העובדים, הלקוחות והציוד. חברת פילו אש מספקת שירותי יעוץ, מכירה, התקנה ותחזוקה של כל סוגי ציוד כיבוי אש, כולל החידושים האחרונים בתחום.

התקנה ותחזוקה שוטפת של ציוד כיבוי אש ומערכות מיגון אש

מיגון מכל הסוגים עבור כל עסק בהתאם לדרישת רשויות כיבוי והצלה

חוק רישוי עסקים מגדיר עבור כל סוג עסק את דרישות כיבוי האש הספציפיות לו. צוות המומחים של פילו אש יבחן מהן דרישות כבאות והצלה עבור העסק שלכם ויתאים לו מערכות כיבוי אש, מערכות גילוי אש ועשן וציוד מיגון אש מתקדם על פי הנדרש. אנו נספק לכם ציוד כיבוי אש מתקדם שייתן לעסק שלכם את ההגנה לה הוא זקוק מחד, ויעמוד בדרישות כיבוי אש לרישוי עסקים מאידך. לאחר ההתקנה, נבצע בדיקות תקופתיות ותחזוקה שוטפת של מערכות מיגון האש בעסק כנדרש על פי חוק רישוי עסקים. גם אם בעסק שלכם הותקן כל ציוד כיבוי האש המפורט באתר המפרטים האחידים של משרד הפנים, כדי לחדש את רישיון העסק שלכם יש לבצע תחזוקה שוטפת של ציוד כיבוי ומיגון אש על פי דרישות מכבי אש.

 

כל שירותי מיגון האש עבור העסק שלך

 

חברת פילו אש מייצרת, מייבאת ומתקינה ציוד כיבוי ומיגון אש מתקדם העומד בתקנות ובדרישות כיבוי אש. בנוסף לשיווק והתקנת מערכות מיגון אש מתקדמות, אנו מספקים שירותי תחזוקה שוטפת לציוד כיבוי אש וליווי בתהליך קבלת רישיון לעסק מטעם רשות כיבוי והצלה. יש להבין את החשיבות הגבוהה בתחזוקה שוטפת של ציוד כיבוי אש.

תחזוקת ציוד כיבוי אש חשובה לשם הגנה על חיי העובדים והלקוחות ועל העסק עצמו, יתירה מכך – ללא תחזוקה שוטפת של ציוד ומערכות כיבוי האש בעסק וללא אישור תקינות מערכת כיבוי אש על ידי גורם מקצועי מוסמך, לא יוארך רישיון העסק. חברת פילו אש מעסיקה אנשי מקצוע מנוסים ומוסמכים ומספקת שירותי התקנה ואחזקה שוטפת לכל מערכות וציוד כיבוי האש בעסק.

  • שירותי התקנה – התקנת מערכות גילוי אש, התקנת מערכות כיבוי אש ועשן, התקנת ארון כיבוי אש, התקנת מערכות כיבוי אוטומטיות בלוחות חשמל, התקנת ספרינקלרים, התקנת גלגלון כיבוי אש, התקנה של מטפים וצינורות כיבוי אש וכן התקנת כל ציוד נדרש לקבלת אישור כיבוי אש לעסק.
  • תחזוקה שוטפת – תחזוקה שוטפת של כל ציוד מיגון האש בעסק שלך על פי דרישות כיבוי אש לרישוי עסקים הכוללים: תחזוקה ובדיקת מטפים, בדיקה ותחזוקת ספרינקלרים ותקינותן של מערכות כיבוי אש, כמו גם ווידוא תקינות מערכות גילוי אש ועשן.
  • ליווי בתהליך קבלת רישיון כיבוי אש לעסק – עבור עסק חדש או עסק פועל. המומחים שלנו יבדקו האם מותקן בעסק ציוד כיבוי ומיגון אש על פי דרישות כיבוי אש לרישוי עסקים, המומחים שלנו ימליצו על התקנת ציוד כיבוי אש נדרש לקבלת רישיון כבאות והצלה ויתקינו את מערכות מיגון האש הנדרשות.

שירות מקצועי מותאם לצורכי העסק שלך

לכל עסק צרכים, נסיבות וסיכונים אופייניים משלו. באתר המפרטים האחידים של משרד הפנים מפורטות דרישות כבאות והצלה עבור סוגי העסקים השונים. כשם שכל עסק שונה ממשנהו, כך דרישות כבאות לרישוי העסק משתנות.

רישיון עסק למסעדה למשל אינו זהה לרישיון עסק למכולת, רישיון עסק לדוכן לממכר מזון או לרישיון עסק למאפייה. חברת פילו אש מתאימה לכל עסק את ציוד מיגון האש הנדרש לקבלת אישור כיבוי אש לעסק. בין אם מדובר בהתקנת מערכת מתזים (ספרינקלרים), התקנת ובדיקת מטפים, ווידוא קיומם ופעילותם התקינה של גלגלונים ותקינותם של צינורות כיבוי אש, כמו גם התקנת מערכת לגילוי עשן, התקנת מערכות כיבוי אש למנדפים או התקנת כל ציוד נדרש לקבלת אישור כיבוי אש לטופס 4 .

לקבלת ייעוץ, לקביעת פגישה ולקבלת הצעת מחיר להתקנת מערכת גילוי אש ועשן, מערכת גילוי אש תקן 1220, מחיר רכזת גילוי אש וכל ציוד כיבוי אש מתקדם אחר, השאירו פרטים באתר, או התקשרו לטלפון  077-997971

שיתוף

צרו קשר עוד היום